onsdag den 16. juni 2010

16/6-2010



Her har vi Mikkel som nyder is ved Munkholmbroen.

Vi var alene hjemme en eftermiddag, og solen skinnede.

Jeg synes ikke vi skulle tage bilen derned, så vi tog min cykel. Havde jeg lige glemt hvordan man cykler? -Det tror jeg nok....

Det går jo både op og ned af bakkerne ude ved os. Så jeg fik da sved på panden. Og Mikkel sag bare bagpå og sagde: " Moar, hvorfor kører vi ikke hurtigt?" Ja, jeg prøvede at smile mellem de tunge tråd i pedalerne.

Det var nu rigtig hyggeligt. Mikkel elsker jo at være ved vandet. Isen blev kastet ind i munden og dernæst gik det udover alle se mange sten som ligger i vandkanten. De får en ordentlig tur ud i vandet.

Har lige holdt Mikkel´s 3 års fødesldag i weekenden. Det gik bare rigtig godt. Sjovt når de er ved at være så bevidste om hvad der foregår. Gæsterne når kun lige ind af døren før de bliver overfalder med om de har nogen gaver med til "mig". Behøver jeg at sige at moren bliver vildt pinlig? Det er da mega pinligt at knægten ikke tænker på andet. Men sådan er det vidst nok i den alder, og nogen år frem.

SCRAP-opdatering: Ja, jeg har da nået og lave et ritig flot bryllupskort til Rasmus og Susanne.

Det tog en hel aften. Skal nok få taget et billed så I kan se det. Ellers er alle mine scrap-ting lagt væk. Når bare ikke at se på det i disse dage. Har formange aftaler. Men også rigtig gode aftaler.

Har været i bio med Anne-Dorthe og se SATC 2. Den var vildt sjovt. Kan ikke forstå anmelderserne. Vi havde nogen meget hyggelige timer i bioen.

I går var vi, Brit og jeg, så hjemme hos Jeanne. Det er snart flere år siden vi har set hende. Der var meget der skulle opdaters på. Og det blev der. Hold K... hvor var det bare hyggeligt og sjovt. Lige som i gamle dage. Havde en skøn fornemmelse i maven da jeg kørte hjem. Har bare savnet vores grine-tur, tøser!!!! -Det må bare snart gøres igen, så vi ikke kommer så langt fra hinanden igen!!!! Er helt høj :-)

Nu står den på afslutning til FDF i aften. Skal ind og sige god sommerferie til dem alle sammen. Er spændt på hvordan klasserne ser ud efter sommerferie. For nok noget mere afvide i dag.

Ha en skøn og solrig eftermiddag og aften :-)

1 kommentar:

  1. Selv tak for en monster hyggelig aften... Godt at se dig og Jeanne igen... Og lad der ikke gå for lang tid igen :)
    Skønne bemærkninger ham Mikkel-musen kommer med - husk nu at skrive dem ned, man ved jo aldrig hvornår man kan få brug for de bemærkninger.

    SvarSlet