lørdag den 5. juni 2010

Mit andet indlæg

Så er jeg lige lidt tid igen.... Sidder og venter på at skulle til sommerfest med arbejdet.

Status er at jeg i onsdags fik taget alle mine scrap ting frem. Og begyndte på et Far´s dag kort. Det blev ikke helt færdig, da der var noget spray som skulle tørre.
Må hellere gøre det færdig når jeg kommer hjem fra fest i aften/nat. Det skal jo ligesom bruges i morgen. Ved nu ikke om det er min far som skal have det eller om det skal være til Mikkel´s far.

Men der bliver nok ikke meget scrap i weekenden. I morgen står den på den årlige skovtur i Dyrehaven ved Klampenborg. Det er 33. år vi skal afsted.

Søndag skal vi til krebsegilde hos een af Kristian´s tidligere kollega.

Håber måske at det kan blive til lidt scrap søndag aften.

Vil SÅ gerne lave noget mere, da det er godt for mine tanker. Samt jeg bliver så dejlig rolig af at komme "lidt væk".

Håber forøvrigt at jeg også snart kan få sat mig til computeren derhjemme. Ja mest for at kunne ligge alle mine billeder ind af hvad jeg har lavet i min scrap-historie ind til nu.

2 kommentarer:

  1. Så fandt jeg din blog... Glæder mig til at følge den i fremtiden og få set hvad du får lavet af kreationer....

    SvarSlet
  2. Takker. Skal gøre et forsøg :-)

    SvarSlet