onsdag den 2. juni 2010

Mit Første Indlæg

Så skal man vel skrive lidt her. Bare for at prøve det og komme lidt igang.

Ved nu ikke helt hvad jeg vil skrive om eller sætte billeder ind af.
Det bliver nu nok sådan lidt af hvert, nok mest scrap.

Har i weekenden været ude og købe ind til scrap. Men har ikke tid til at være hjemme i disse dage, til at komme lidt i gang med det.
Og det værste ved det er:
-Jeg tænker scrap hele tiden.
-Jeg drømmer om det om natten.
-Lysten til at aflyse alle aftaler for at komme hjem og komme igang.

Og når jeg så endelig får sat mig ned for at gå igang. Så er alt væk, de gode ideer til at det fine man ville have lavet. Måske man bare skulle have en lille notesbog med i tasken, så man kunne skrive det ned.... Når jeg lærer det nok:-)

Sidder lige nu og venter på at Kristian og Mikkel skal hente mig. Det regner og jeg er langt hjemmefra. HVORFOR er jeg ikke derhjemme og finde ALT mit scrap frem?? Ja, fordi vi skal til fødselsdag. Men det kan nu være at jeg skal finde det frem når vi kommer hjem i aften. Stille det klar til i morgen man kommer hjem fra job.

Nå, det var lidt fra mig i denne omgang. Håber jeg kommer på igen snart med lidt billeder af mit scrap - ligesom jer andre :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar