mandag den 26. juli 2010

Grønkoncert

Det er tid til årets Grønne Koncert i Valby Parken.

Som det plejer at være, tog til afsted til mine forældres kolonihave og satte de kolde drikkevarer af.

Det blev til lidt tid og sidde og hygge inde vi gik over mod musikken.

Mikkel havde fundet sit høreværn, og det havde han siddet med på hele vejen ind i bilen. Og nu skulle var bare afsted.


Vi skulle over og mødes med alle FDF´erne. De sad hvor de plejer, ved hegnet. Så man kan holde øje med de tissetrængende koncertgæster.

Det Grønne Crew, på den anden side af hegnet, havde lavet point, som skulle gives til tissefolket. Da de fandt ud af at vores selskab gik lige så meget op i det, som dem, overrakte de deres numre til os.


Det var bare sjovt!! Der blev givet point til både søde og små, store og fulde. Ja, alle. Da Mikkel så hvad det gik ud på fik han fat i nummerne før os andre og stod pænt og rakte dem op i luften, når vi andre piftede og råbte!


Hvad er det egentlig man lærer sin søn..... :-)


Vi var ikke sent hjemafgående, men måske Kristian en dag takker mig :-) Han var søsyg helt til langt ind på mandagen.

Jeg er nu alligevel glad for at det var mig der skulle kører hjem. Så er det ikke mig der skal mobbes med søsyge og andres former for "håndværkere"

Glæder mig til at vende tilbage til mine læsere, min blog! :-)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar