tirsdag den 20. juli 2010

Stranden i Holbæk

Så er det tid til lidt opdatering.
Ferien gik bare godt.....

Dagene fortsatte lidt i Sønderborg til den Årlige Ringridning.Fik set det store optog om torsdagen. Havde snakket med Viggo om at hans store søn, Peter, spiller i Sønderborg Garden, så ham skulle vi selvfølgelig kigge efter. Jeg kunne bare ikke nå og få øje på ham. Men mødtes med Viggo og Lone om lørdagen ved Rådhuset og fil hørt lidt musik og opdateringer fra Viggo.

Inden jeg tog tilbage til sommer huset og ungerne. Vi fik pakket bilen og ungerne, og tog turen op til Henne Strand.

Her havde vi lejet en sommerhus, som vi skulle være i den næste uge.
Tiden gik hermed at være en tur i Legoland, Badeland, Stranden, Klitterne og forretninger. Ja, og selvfølgelig også grillet lidt.
Nu er vi hjemme igen. Kom hjem i lørdags.

Bertil skulle så på sommerlejr med FDF. Det er i år i vores hytte, Bødkerhuset. Da der ikke er nogen tanter med, så hjælper Kristian med at handle ind. Og jeg med underholdningen om aften. Sammen med Michael og Line er vi " Det store Binko-banko-Show" Tal-Tage, Bingo-Bente og jeg Danse-Daisy. Det er bare sjovt og ungerne hygger med det.


Men i dag, skal der ikke underholdes. Hele sommerlejren er på tur hele dagen. Og derfor er vi taget på stranden i Holbæk. Mikkel og jeg tog i forvejen. Kristian kom senere med aftensmad. Så Skønt!!!
Det skal lige siges, at vi da er på jobbet hele dagen og alt dette foregår om aften.
Kan godt mærke at jeg er ved atvære lidt mør..... Glæder mig nu alligevel til en aften på sofaen :-)
Nyd nu alle det gode vejr, og jeres ferier :-)

1 kommentar:

  1. Hva så super overskuds-mor?!
    Kan godt forstå at du glæder dig til en stille aften på divaen efter det program :)

    SvarSlet