tirsdag den 6. juli 2010

Pirat i Sønderborg

Så er jeg kommet afsted på ferien.

Den første uge skal vi være på Als, Sydals, i Kim og Liselotte´s sommer hus. http://www.lundvej68.dk/ . Jeg er taget afsted lørdag med Mikkel og min mor.

Kristian bliver derhjemme og arbejder til Bertil og Emilie kommer hjem fra Mallorca med deres mor. Så de kommer først i morgen onsdag.

Tiden er gået med at være en smut forbi Karen Marie Klip i Gråsten. Ja, vi skulle da lige ind og se Dronningens sommerhus først. Men derefter gik turen til Karen Marie Klip. Mikkel var ikke meget for det.... og det er da foreståeligt. En dreng på 3 år gider da ikke se mor og mormor gå og kigge på papir i en time. Ja, mere kunne mor her heller ikke holde til. Så var min grænse nået. Mikkel var bare ikke til at styre. Efter 2 is havde jeg fået nok. Min mor kunne nu have gået rundt derinde endnu... Men det blev da til en lille pose med papir og dimser.... nu er det bare om at komme hjem og komme igang med Scrap. Det er nu bare meget svært at tænke på i denne varme :-)

Nå, i dag skulle tiden så gå med noget for Mikkel.
Der var en skude som vi købte billet til og så skulle vi ud og lege Pirater.
Mikkel var bare ikke til at skylde igemmen. Det var bare et hit.

Han fik også lov til at hjælpe skipperen med at styre. En meget stor dreng som kom i havn den dag.

I morgen skal vi til stationen og aflevere min mor. Også hente Kristian, Bertil og Emilie. Mikkel glæder sig bare SÅ meget til at storebror og storesøster kommer. Ja, og jeg glæder mig da også til at Kristian kommer. Det er nu dejligt at holde ferie, også med sin mand :-)

1 kommentar:

  1. Sej lille pirat du har der.... og så skal vi vist snart finde en dag, hvor vi kan scrappe, så vi kan se nogle af de fine ting du fik købt hos Karen Marie

    SvarSlet