onsdag den 28. juli 2010

Så....

Så skete der lidt "scrap" på min blog. Det er nu egentlig også det som jeg mest vil bruge den til.

Jeg har fået lagt alle mine kort, og andre scrappet ting ind. Efter at have fået overført alle billederne fra vores kamera.

Jeg mangler nu alligevel nogen ting, som jeg har lavet, men ikke fået taget billeder af. Det er en lille bog min mor fik i Mors dag. Men det kan jeg jo nå en dag jeg er hjemme hos hende. Skal bare huske og tage kamera med :-)

Så mangler jeg barnedåbskortet til Mathilde, Brit´s guldklump. Men Brit kan måske lokkes til at tage et billed af det til mig ? :-)

Jeg har til sidst også lavet et konfirmationskort til Mads i Thisted. Skal måske ringe og høre om de kan tage et billed af det kort for mig. Vil jo gerne have det på bloggen :-)

Nu mangler jeg bare at tage billeder af "alle" mine Layouts (LO). Det må blive en anden aften.
Nu vil jeg smutte i seng. GOD NAT :-)

1 kommentar:

  1. Sikke mange fine ting du har fået lavet. Er vild med æsken til Ditte.... Og det kan godt være at Mathildes mor kan tage et billed af det fine kort du lavede til Mathildes dåb :)

    SvarSlet